Kvinde der drikker kaffe

Blog


NICE_Fredericia_2_601_beskåret
07. juni 2017 17:24

Stor interesse for at løfte serviceniveauet i Region Syddanmark

Der var stor opbakning og engagement, da 50 aktører fra hele Turismens værdikæde  fredag d. 2. juni 2017 var samlet på Best Western Hotel i Fredericia for at  kickstarte NICE Forum i Region Syddanmark. Her er program og deltagerliste. Se video fra mødet her. Se her oplæg om NICE samt film og oplæg om Tivoli eksperimentet. På baggrund af den store interesse, vil vi etablere et NICE Forum i Region Syddanmark og dermed også gennemføre eksperimenter. Hvis jeres virksomhed gerne vil være en del af NICE, så kontakt NICE sekretariatet.


07. juni 2017 10:57

McDonald’s tænker ’gode øjeblikke’ 360 grader

McDonald’s er et eksempel på en virksomhed, som gennem en aktiv og prioriteret indsats har fokus på at skabe gode øjeblikke for både medarbejdere og gæster. Vi har talt med deres HR-chef og en restaurantchef om, hvordan de i det daglige arbejder med at skabe og udbrede god service i en global virksomhed med tusindvis af ansatte. God service skal ikke være et projekt, men i stedet tænkes ind 360 grader. Sådan lyder det fra McDonald’s, som nu på 5. år har arbejdet aktivt på at skabe engagerede medarbejdere og glade gæster. Det gør de via et corporate purpose, der [...]


16. maj 2017 09:18

Vi skal nytænke vores service i Danmark – nyt oplevelsesmanifest lanceret

Toppen af dansk turisme stiller sig nu i spidsen for at for at løfte serviceniveauet i Danmark. Det gør de ved at underskrive et manifest med punkter, som hele service- og turistbranchen kan lade sig inspirere af. Underskrivelsen fandt sted på Bella Sky mandag den 15. maj. Et nyt oplevelsesmanifest med syv punkter, som landets service- og turistbranche kan lade sig inspirere af: Det var, hvad der blev underskrevet mandag d. 15. marts på Bella Sky i København, hvor omkring 50 repræsentanter fra hele turismens værdikæde var samlet til en workshop om, hvordan branchen kan efterleve Oplevelsesmanifestet. Se film fra lanceringen her. Oplevelsesmanifestet er [...]



03. maj 2017 15:21

Invitation til NICE Forum i Region Syddanmark

Vil I blive endnu bedre til at skabe oplevelser i verdensklasse sammen med jeres gæster og kunder? Så er NICE FORUM lige noget for jer. Det er med stor glæde at vi inviterer: Møde i NICE FORUM den 2. juni kl. 9.30-13.00 på Best Western Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia. På møderne i NICE FORUM vil I få adgang til den nyeste viden om serviceoplevelser og inspiration fra både danske og internationale eksperter. I vil høre andre virksomheders erfaringer og få sparring på udviklingen af jeres unikke og innovative serviceoplevelser. Udgangspunktet for at være med i NICE er et [...]


03. maj 2017 12:51

NICE konsulentforum – møde d. 15. maj 2017 kl. 9.30-12

Kære NICE konsulentforum, Nu nærmer tiden sig for vores møde den 15. maj kl. 9.30-12. Vi er meget glade for, at BC Hospitality Group vil være værter for os på Bellasky. Temaet for mødet er: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet? Kom og hør erfaringerne fra forskningseksperimentet i Tivoli Haven og om de nye NICE eksperimenter på Arthur Hotels/ Ni´Mat spa/Ibsens Hotel, Strömma og Halvandet. Vær med i workshoppen om Oplevelsesmanifestet og del jeres erfaringer og få inspiration til, hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases, som gør det sjovt og enkelt at udleve de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet. [...]


26. april 2017 15:27

NICE virksomhedsforum – møde d. 15. maj 2017 kl. 12-16

Kære NICE virksomhedsforum, Nu nærmer tiden sig for vores møde den 15. maj kl. 12-16. Vi er meget glade for, at BC Hospitality Group vil være værter for os på Bellasky. Temaet på mødet er: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet? Vi har inviteret Lars AP fra Fucking Flink til at inspirere os til, hvordan vi kan gå forrest i bevægelsen mod mere mindeværdige oplevelser. Kom og vær med i workshoppen og del jeres erfaringer og få inspiration til, hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases, som gør det sjovt og enkelt at udleve de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet. [...]


28. februar 2017 10:38

McDonald’s tænker gode øjeblikke 360 grader.

Hvordan skaber McDonald’s de gode oplevelser? Få svaret i et interview med  Mette Hybschmann, HR-chef ved McDonald’s, og Kasper Lemke, restaurantchef på McDonald’s på Falkonér Alle. Læs artiklen her McDonalds gode øjeblikke