Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er passeret.

Møde i NICE Forum – 20. august 2014

20. august 2014 kl. 13:00 - 16:00

Tivoli er vært for næste møde i NICE Forum, som vil tage udgangspunkt i Tivolis arbejde med Customer Experience Management & Measurement.

Program NICE Forum møde nr. 3

Tidspunkt: Onsdag den 20. august kl. 12.30-16.00 (til 16.45 for de, der er interesserede i rundvisning)

Sted: Nimb, Mødelokalet Rotunden, Bernstorffsgade 5, 1577 København.

Parkering: Nærmeste P-kælder er i DGI-byen med indkørsel fra Ingerslevsgade.

Velkommen

12.30. – 13.00. Ankomst, netværk og kanapeer

13.00. – 13.15. Velkomst, samt lidt om Tivolis gæster og Tivoli A/S

Customer Experience Management i Tivoli

13.15. – 13.35. Om rekrutteringsprocessen, Tivoli Skolen, træning og udvikling for Tivolis 1200 servicemedarbejdere

13.35. – 13.50. Customer Experience “Measurement”: Hvordan Tivoli overvåger gæsteoplevelsen og medarbejdernes serviceindsats

Pause

13.50. – 13.55. Pause

Net Promoter Score. Teori og praksis

13.55. – 14.15. Henrik Andersen, Wilke: Skab en bedre kundeoplevelse med et enkelt tal som redskab, Net Promoter Score.

14.15. – 14.35. Tivoli: Hvordan NPS anvendes som strategisk værktøj til medarbejder engagement og udvikling af betagende gæsteoplevelser.

Pause

14.35. – 14.40. Pause

Service Design, Customer Journey Mapping og Touchpoint Management i Tivoli

14.40. – 15.00. Hvordan Customer Journey Mapping, Customer Journey Design og Touchpoint Management anvendes i Tivoli

Plenum session

15.00. – 15.30. Perspektivering og flow

Historisk perspektivering på serviceoplevelser gennem Tivolis 171 år

15.30. – 16.00.

Mulighed for historisk rundvisning i Tivoli 16.00. – 16.45

Kontakt seniorrådgiver Maria Bødtcher for nærmere oplysninger og tilmelding.

Detaljer

Dato:
20. august 2014
Tidspunkt:
13:00 - 16:00

Arrangør

Forside

Sted

Forside