
- Denne begivenhed er passeret.
Møde i NICE Forum – 20. august 2014
20. august 2014 kl. 13:00 - 16:00
Begivenhed Navigation
Tivoli er vært for næste møde i NICE Forum, som vil tage udgangspunkt i Tivolis arbejde med Customer Experience Management & Measurement.
Program NICE Forum møde nr. 3
Tidspunkt: Onsdag den 20. august kl. 12.30-16.00 (til 16.45 for de, der er interesserede i rundvisning)
Sted: Nimb, Mødelokalet Rotunden, Bernstorffsgade 5, 1577 København.
Parkering: Nærmeste P-kælder er i DGI-byen med indkørsel fra Ingerslevsgade.
Velkommen
12.30. – 13.00. Ankomst, netværk og kanapeer
13.00. – 13.15. Velkomst, samt lidt om Tivolis gæster og Tivoli A/S
Customer Experience Management i Tivoli
13.15. – 13.35. Om rekrutteringsprocessen, Tivoli Skolen, træning og udvikling for Tivolis 1200 servicemedarbejdere
13.35. – 13.50. Customer Experience “Measurement”: Hvordan Tivoli overvåger gæsteoplevelsen og medarbejdernes serviceindsats
Pause
13.50. – 13.55. Pause
Net Promoter Score. Teori og praksis
13.55. – 14.15. Henrik Andersen, Wilke: Skab en bedre kundeoplevelse med et enkelt tal som redskab, Net Promoter Score.
14.15. – 14.35. Tivoli: Hvordan NPS anvendes som strategisk værktøj til medarbejder engagement og udvikling af betagende gæsteoplevelser.
Pause
14.35. – 14.40. Pause
Service Design, Customer Journey Mapping og Touchpoint Management i Tivoli
14.40. – 15.00. Hvordan Customer Journey Mapping, Customer Journey Design og Touchpoint Management anvendes i Tivoli
Plenum session
15.00. – 15.30. Perspektivering og flow
Historisk perspektivering på serviceoplevelser gennem Tivolis 171 år
15.30. – 16.00.
Mulighed for historisk rundvisning i Tivoli 16.00. – 16.45
Kontakt seniorrådgiver Maria Bødtcher for nærmere oplysninger og tilmelding.