Reception_1600_350

NICE COMMUNICATION

NICE Communication sørger for kommunikation og nyhedsbreve til medlemmerne af NICE Forum samt pressedækning, når NICE projektet kan præsentere nye resultater.

NICE LIVE Magasin

I NICE-magasinet har vi forsøgt at give smagsprøver på den viden, vi har indsamlet i løbet projektets første fase. Målet med NICE-magasinet er at inspirere og motivere alle til at afprøve NICE-mind set.

Læs eksempelvis hvad Hotel Nimbs direktør Stephen Meehan, Lars AP fra Fucking Flink og Jens Hausted fra Dansk Kyst- og Naturturisme vil gøre med serviceudfordringen.

Du kan ligeledes læse om NICE-manifestet der peger mod, hvordan servicebranchen skaber oplevelser i særklasse.

Download NICE-magasinet her.

nice_live_final_endelig

Læs NICE Projects udsendte nyhedsbreve

Nyhedsbrev 30.06.14

Nyhedsbrev 4.9.14

Nyhedsbrev 6.11.14

Nyhedsbrev 18.12.14

Nyhedsbrev 12.3.14

Nyhedsbrev 30.4.15

NICE-Artikler

I NICE producerer vi jævnligt artikler om de aktiviteter vi udfører med vores samarbejdspartnere, forskningsresultater, eksperimenter etc.
Du kan se alle vores artikler her.

Share on FacebookShare on LinkedIn
MENU