NICE konsulentforum – møde d. 15. maj 2017 kl. 9.30-12
Kære NICE konsulentforum,
Nu nærmer tiden sig for vores møde den 15. maj kl. 9.30-12. Vi er meget glade for, at BC Hospitality Group vil være værter for os på Bellasky.
Temaet for mødet er: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet?
Kom og hør erfaringerne fra forskningseksperimentet i Tivoli Haven og om de nye NICE eksperimenter på Arthur Hotels/ Ni´Mat spa/Ibsens Hotel, Strömma og Halvandet.
Vær med i workshoppen om Oplevelsesmanifestet og del jeres erfaringer og få inspiration til, hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases, som gør det sjovt og enkelt at udleve de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet. Manifestet er vedhæftet.
Husk at I altid er velkommen til at invitere andre service- og oplevelseskonsulenter, interaktionsdesignere o. lign. og undervisere, som arbejder med service- og oplevelsesudvikling, til at deltage i NICE konsulentforum.
I skulle gerne alle have modtaget en invitation via outlook, som jeg vil bede jer svare på, hvis I ikke allerede har gjort det.
Vi glæder os til at se jer.
Med venlig hilsen Karen Brosbøl Wulf NICE-projektleder
Tema: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet?
Vært: BC Hospitality Group, Bellasky, Center Boulevard 5, 2300 Copenhagen S
Program
Kaffe, velkomst og præsentationsrunde
Nye eksperimenter hos Arthur Hotels, Halvandet og Strömma
Hør om de nye eksperimenter NICE har sat i gang og bliv inspireret til, hvordan du kan arbejde.
Hvordan kan vi udleve Oplevelsesmanifestet?
Workshop om hvordan vi kan inspirere hinanden i arbejdet med manifestet. Hvilke erfaringer har I gjort jer? Hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases og andre erfaringer kan understøtte de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet?
National udbredelse af NICE samt næste møde
Hør om arbejdet med den nationale udbredelse af NICE herunder opstart af NICE i Region Syddanmark.
Erfaringer fra NICE eksperimentet i Tivoli
Hør om erfaringerne fra eksperimentet i Tivoli om at skabe mere betagende oplevelser ved at arbejde med gæsternes emotioner.
Frokost i Ballroom Lobby
Frokost sammen med NICE virksomhedsforum.