03. maj 2017 12:51

NICE konsulentforum – møde d. 15. maj 2017 kl. 9.30-12

Kære NICE konsulentforum,

Nu nærmer tiden sig for vores møde den 15. maj kl. 9.30-12. Vi er meget glade for, at BC Hospitality Group vil være værter for os på Bellasky.

Temaet for mødet er: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet?

Kom og hør erfaringerne fra forskningseksperimentet i Tivoli Haven og om de nye NICE eksperimenter på Arthur Hotels/ Ni´Mat spa/Ibsens Hotel, Strömma og Halvandet.

Vær med i workshoppen om Oplevelsesmanifestet og del jeres erfaringer og få inspiration til, hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases, som gør det sjovt og enkelt at udleve de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet. Manifestet er vedhæftet.

Husk at I altid er velkommen til at invitere andre service- og oplevelseskonsulenter, interaktionsdesignere o. lign. og undervisere, som arbejder med service- og oplevelsesudvikling, til at deltage i NICE konsulentforum.

I skulle gerne alle have modtaget en invitation via outlook, som jeg vil bede jer svare på, hvis I ikke allerede har gjort det.

Vi glæder os til at se jer.

Med venlig hilsen Karen Brosbøl Wulf NICE-projektleder

 

Tema: Fra manifest til gæst – hvordan udlever vi Oplevelsesmanifestet?

Vært: BC Hospitality Group, Bellasky, Center Boulevard 5, 2300 Copenhagen S

Program

Kaffe, velkomst og præsentationsrunde

Nye eksperimenter hos Arthur Hotels, Halvandet og Strömma

Hør om de nye eksperimenter NICE har sat i gang og bliv inspireret til, hvordan du kan arbejde.

Hvordan kan vi udleve Oplevelsesmanifestet?

Workshop om hvordan vi kan inspirere hinanden i arbejdet med manifestet. Hvilke erfaringer har I gjort jer? Hvilke metoder, værktøjer, målinger, cases og andre erfaringer kan understøtte de 7 elementer i Oplevelsesmanifestet?

National udbredelse af NICE samt næste møde

Hør om arbejdet med den nationale udbredelse af NICE herunder opstart af NICE i Region Syddanmark.

Erfaringer fra NICE eksperimentet i Tivoli

Hør om erfaringerne fra eksperimentet i Tivoli om at skabe mere betagende oplevelser ved at arbejde med gæsternes emotioner.

Frokost i Ballroom Lobby

Frokost sammen med NICE virksomhedsforum.