Kom til storsmilende festival om mindeværdige gæsteoplevelser

Vil du skabe gæsteoplevelser i verdensklasse? Kom og bliv inspireret til, hvordan du kan nytænke gæsteoplevelser i din virksomhed til NICE Live The Festival!

NICE har nemlig besluttet at lukke årets festivalsæson med et brag af en endagsfestival, hvor de mindeværdige gæsteoplevelser er i centrum. Festivalfeberen bliver blandt andet hjulpet på vej af festivalarmbånd, spændende festivalmad, og alt hvad dertil hører. Og i løbet af dagen får du inspiration til, hvordan man erstatter service med en oplevelsesfokuseret tilgang til arbejdet i din virksomhed.

På NICE LIVE vil du kunne opleve og høre spændende virksomheder som Tivoli, Arthur Hotels, Torvehallerne, Hotel Amerika, Dronning Louise, Oplevelsesmuseet Tirpitz og mange flere.

På scenen kan du også opleve hoteldirektørerne Jeppe Mühlhausen og Iben Marburger Juul, BTC-salgschef Mette Haslund Bertesen fra Tivoli, Group Director of Business strategy hos BC Hospitality, Frederik Mohr, professor Christian Jantzen og Jan Mattsson og flere andre eksperter.

Festivalen finder sted den 25. oktober fra kl. 9.00 – 16.00

Du kan tilmelde dig NICE Live The Festival her.

Program
I løbet i dagen vil der være rig mulighed for at høre interessante oplægsholder og deltage i inspirerende workshops. Det er helt op til dig selv, hvor meget du vil presse ind, for der vil også være rig mulighed for at netværke med branchen i loungeområderne.

Her kan du se hele programmet til NICE LIVE

Dagen vil være inddelt i 6 spor, hvorfra du selv kan sammensætte et program. Du kan læse mere om de enkelte spor og workshop nedenfor.

SPOR 1: NICE WORKS – Vi skal have oplevelser i verdensklasse i de danske virksomheder!

I oplevelsesmanifestet står Oplevelsesfokuseret virksomhedskultur .…hvad mener de med det? Det kan du blive klogere på ved NICE WORKS, hvor NICE-erfaringerne bringes i spil, og hvor du også selv kan være med til at udvikle kreative løsninger.

Tør du give fantasien og nysgerrigheden frie rammer i medarbejdernes møde med gæsterne? – og hvordan forankrer man NICE’s principper i praksis.

Læs mere om NICE WORKS og de enkelte workshop, du kan deltage i som del af NICE WORKS her: NICE WORKS

SPOR 2: NICE STORIES – Vi kan altid blive endnu bedre!

Autentiske, nysgerrige og passionerede medarbejdere er alfa omega. Det bliver meget sjovere at være gæst, når medarbejderne får mulighed for at være proaktive og udfordre normerne i de traditionelle servicekoncepter. I NICE STORIES kan du høre, hvordan ledere og medarbejdere har udfordret sig selv med nytænkning og co-creation i den travle hverdag.

Først og fremmest gælder det om, at få øje på hinanden. Start med de små skridt og kom så i gang. Så sker der pludselig noget.

Hør hvad NICE projektet har betydet for gæster og medarbejdere i praksis.

Læs mere om NICE STORIES og de enkelte workshop, du kan deltage i som del af NICE STORIES her: NICE STORIES

SPOR 3: NICE DEBATES – Engagerede og modige ledere!

Hvordan sikrer lederen det nødvendige råderum og de optimale rammer for, at alle medarbejdere kan og tør tage initiativ til at skabe unikke oplevelser i mødet med gæsterne?

Ved NICE DEBATES bliver det tydeligt at der er udfordringer ved enhver forandring. Lyt med og giv selv et bud på, hvordan man bevæger sig væk fra hyperprofessionalismen og kommer godt i gang med det værdiskabende kundemøde.

Læs mere om NICE DEBATES og de enkelte workshop, du kan deltage i som del af NICE DEBATES her: NICE DEBATES

Spor 4: NICE DILEMMAS – Bump på vejen!

I NICE projektet er empati, emotioner, interaktioner og relationer i fokus. NICE DILEMMAS vil med hjælp fra Forumteateret Teater Spektrum vise, hvad der kan ske, når standarder, rutiner, processer og belønningssystemer udfordres i omstilling fra service- til oplevelsesfokuseret virksomhedskultur.

Sammen med erfarne skuespillere, kan du teste NICE projektets ideer og finde løsninger på dilemmaer, som kan opstå i en omstilling, både mellem medarbejder og gæst og mellem leder og medarbejder.

Læs mere om NICE DILEMMAS og de enkelte workshop, du kan deltage i som del af NICE DILEMMAS her: NICE DILEMMAS

Spor 5: NICE VALUE – Oplevelser skal skabe værdi

Vi skal skabe oplevelser, som giver værdi for gæsterne. Men hvordan kan vi måle, om vi bevæger os i den rigtig retning – og kan vi måle på den værdi oplevelsen skaber for gæsten? Ja, det kan vi! I NICE projektet er der udviklet et nyt værktøj til at måle værdien af gæsternes oplevelse. Kom og hør, hvordan du kan bruge det nye værktøj hos jer.

Der er en workshop under NICE VALUE.

Spor 6: NICE FUTURE – Nu er det din tur!

Siden 2013 har NICE søgt at samle turismens virksomheder for at få sat gang i en bevægelse. Danmark skal være en nærværende turistdestination, hvor vi sammen med vores gæster skaber mindeværdige oplevelser af høj kvalitet – altid i øjenhøjde og tæt på. Turisterne forventer i dag ikke blot at få en god service. De ønsker personlige oplevelser, som rører dem og efterlader stærke indtryk.

Danmark er stadig udfordret af, at turisterne ikke oplever, at de får tilstrækkelig værdi for pengene hverken i forhold til mad, shopping eller overnatning, og det svækker Danmarks konkurrencedygtighed.

Kom og giv dit bud på muligheder og løsninger – Hvordan holder vi NICE mindsettet i live og spreder det til endnu flere inden for hele turismens værdikæde?

Der er en workshop under NICE FUTURE.

Lokation
Arrangementet finder sted i København hos Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design & Konservering på Holmen.

Adressen er: Philip de Langes Allé 10, 1435 København K

Tilmelding og pris

Du kan tilmelde dig NICE Live The Festival her.

NICE LIVE Festivalbillet DKK 750,00 incl. moms
NICE LIVE Festival – Forum Medlem DKK 625,00 incl. moms
NICE LIVE Festival – Studerende DKK 200,00 incl. moms

Vi glæder os til at se dig til NICE LIVE!