24. april 2014 14:57

NICE-projektet stærkt fra start

Det store serviceprojekt, NICE, blev for alvor skudt i gang torsdag, hvor NICE Forum mødtes for første gang.

Medlemmerne af NICE Forum er en lang række virksomheder fra hovedstadsregionen, som har meldt sig ind for at bidrage til udviklingen af projektet og for at få erfaringer med hjem til egne rækker. Virksomhederne er bredt repræsenteret inden for hoteller, attraktioner, restauranter, transport og detailhandel.

Medlemmerne samles ca. 6 gange årligt for at drøfte temaer relateret til service og hente inspiration fra både danske og internationale eksperter, gennemgå cases og afvikle praktiske sessioner.

Blandt deltagerne i det første møde, der fandt sted på Sølyst nord for København var: Den Blå Planet, Hotel Absalon, Knuthenborg, BDP, Metro, Scanlines, Danhostel, Taxa 4×35, Jensens Bøfhus, Bones Restauranter, Hotel Maritime, Hotel Alexandra, Hotel Absalon, Sticks’n’Sushi, Skodsborg Kurhotel, Arp Hansen Hotel Group, Irma, Københavns Lufthavn, McDonalds, DGI, Hellerup Park Hotel, Rezidor, Københavns ZOO, Axelborg, Zleep Hotels, Sankt Helene, Tivoli, Illum, Amager Øbro Taxa og Cofoco.

Nedenfor kan du se et videointerview, hvor nogle af deltagerne reflekterer over, hvad god service er, og hvad der skal til for at løfte serviceniveauet.

[responsive-box][/responsive-box]

 

Parterne bag NICE (New Innovative Customer Experiences) er HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, Cphbusiness og Wonderful Copenhagen.