29. september 2017 13:16

Severin eksperimenterer med CSR som skaber oplevelser

Fokus på miljø, madspild og arbejdsglæde behøver ikke at være støvet. Det kan godt være en oplevelse og give fornemmelsen af at være en del af et fællesskab. Severin ønsker at nytænke tilgangen fra den løftede pegefinger om at ” spare på miljøet ” til i stedet at involvere gæsterne, så det bliver en unik og involverende oplevelse for gæsterne.

Derfor har Severin i samarbejde konsulent Majbritt Sandberg fra PlayMyDay igangsat et NICE eksperiment. Målet er bruge det stærke værdisæt og fokus på CSR, som Severin  allerede har, til at involvere gæster og lokale samarbejdspartnere i CSR indsatsen og gøre det til en del af oplevelsen – så Severin kan blive et endnu bedre sted ‘at blive klogere’.

”Projektet føles helt rigtigt, og vi forventer os meget af samarbejdet på tværs i lokalområdet, samtidig med at vi kan optimere vores serviceoplevelse på Severin på en bæredygtig måde” siger Angelika Rosenberg, kundechef på Severin.

Projektet starter primo januar og vil løbe over en 3 måneders periode.

Kontakt NICE Sekretariatet hvis du vil høre mere.

Red kagen